Konfigurace PPoE a ADSL od Slovak Telecom

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Wed Jun 8 23:44:31 CEST 2005

Petr Rehor napsal(a):
> Potreboval bych modem Alcatel SpeedTouch 510 za kterym mam FreeBSD
> stroj prekonfigurovat z routeru na bridge. Nasel jsem v handbooku
> popis jak se konfiguruje PPPoE klient
> (http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/pppoe.html)
> a je mi to vcelku jasne az na jednu vec: v set device se muze, ale
> nemusi uvadet jmeno profilu/service tagu a je to zavisle na ISP coz je
> v mem pripade Slovak Telecom.
>
> Chtel jsem se zeptat, zda tu neni nekdo, kdo jiz PPPoE pro ADSL od
> Slovak Telecom rozchazel a nevi co se tam ma nakonfigurovat, pripadne
> [...]
Zdravim,

mam tento modem od septembra 2004 a mal som tiez s tym problem. Urobil
som to nakoniec tak, ze som ho cez "easy setup" nakonfiguroval ako
"routed PPPoE-DHCP-NAPT", zmenil som cez web rozhranie co sa zmenit
dalo, exportol som si konfiguraciu, tu som upravil na svoj obraz bozi a
natiahol spat do ST510. Nepouzivam rezim bridge.

--
LuMaX