Konfigurace PPoE a ADSL od Slovak Telecom

Petr Rehor prehor at gmail.com
Wed Jun 8 17:31:48 CEST 2005

Potreboval bych modem Alcatel SpeedTouch 510 za kterym mam FreeBSD
stroj prekonfigurovat z routeru na bridge. Nasel jsem v handbooku
popis jak se konfiguruje PPPoE klient
(http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/pppoe.html)
a je mi to vcelku jasne az na jednu vec: v set device se muze, ale
nemusi uvadet jmeno profilu/service tagu a je to zavisle na ISP coz je
v mem pripade Slovak Telecom.

Chtel jsem se zeptat, zda tu neni nekdo, kdo jiz PPPoE pro ADSL od
Slovak Telecom rozchazel a nevi co se tam ma nakonfigurovat, pripadne
jestli v tom nejsou schovane jeste nejake dalsi zaludnosti.

P.