nptq - problem

David Komanek xdavid at lib-eth.natur.cuni.cz
Tue Jun 7 16:08:29 CEST 2005

>    na lo0?

Ne, na fzyicke sitovce, ale pro uy jsem pochopil, ze ipf umi prepinac -6 a
ze mam mit povolene vse na lo0 pro ipv6. V tom problem nebyl. Priznam se,
ze ipv6 moc nerozumim, jeste jsme si o nem skoro nic neprecetl, ale dostal
jsem se o kousek dal tim, ze jsem do /etc/rc.conf dopsal nasledujici:

ipv6_enable="YES"
ipv6_default_interface="lo0"
ipv6_defaultrouter="fe80::1"

Presto mi

/etc/rc.d/netif restart
/etc/rc.d/network_ipv6 restart

nepomohlo, az restart celeho pocitace.

Ted se tedy dostanu dal:

#ntpq -p
No association ID's returned

Ale to uz je pro mne znama vec, musim mit /etc/ntp.keys

Takze upresnuji svuj dotaz - proc potrebuje ntpq dobre zkonfigurovane
ipv6, kdyz ntpd se bez toho obejde ?

David