grep/find

Michal Hrušecký Michal.Hrusecky at seznam.cz
Wed May 25 19:23:06 CEST 2005

V st, 25. 05. 2005 v 18:41, Lubomir Majersky píše:
> Zdravim,
Ja taky

> ./file1: bla vzorka1 bla bla bla vzorka2
>
> a takyto subor, ktory vyhovie tej podmienke potrebujem zmazat. Pokusal
> som sa to previest pomocou find (a roznymi inymi kombinaciami)asi takto:

Pokud bych neco takovyho delal a neslo mi to rychle findem, tak bych asi
sahnul po hnusnejsim reseni, ale programatorsky jednoduzsim. Pokud je to
treba jen jednorazove, tak bych dal za grepy jeste sed nebo cut nebo
neco takovyho a vystrih jen ty jmena, poslal to do fileu a napsal pred
to rm :-B, ale vim, ze to je fuj.
Jinak s findem, mozna bych test podminek(grepy) soupnul do extra
scriptu(s jednim parametrem) a find pouzil jen na prolejzani adresarovy
struktury.
Script typu grep "$1" "vzor1" | grep "vzor2" && rm "$1"
--
Kernel panic: NO KERNEL!