grep/find

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Wed May 25 18:41:21 CEST 2005

Zdravim,

mam subory "file1, file2, ...fileN", v nich hladam riadok, ktory sucasne
obsahuje "vzorka1" a "vzorka2"

konkretny priklad obsahu subora file1
**********
vzorka1
bla vzorka1 bla bla bla vzorka2
bla bla vzorka2
vzorka1 bla bla
**********

grep -e 'vzorka1' ./* | grep -e 'vzorka2'

vypise mi to skutocne len ten riadok, v ktorom sa vyskytuje vzorka1 a
zaroven vzorka2

./file1: bla vzorka1 bla bla bla vzorka2

a takyto subor, ktory vyhovie tej podmienke potrebujem zmazat. Pokusal
som sa to previest pomocou find (a roznymi inymi kombinaciami)asi takto:

find ./* -exec grep 'vzorka1' {} ";" | find ./* -exec grep 'vzorka2' ";"
-exec rm -f {} ";"

ale zmaze mi to len file1. Ostatne subory (file2 az fileN), ktore
vyhoveju tej podmienke nezmaze.

Nakopne ma niekto?
Vdaka
--