Make buildworld a nasledny restart systemu

Zbynek Houska zbynek at pub.cz
Sun May 22 23:58:19 CEST 2005

Dan Lukes píše v ne 22. 05. 2005 v 23:36 +0200:

> 	Moznymi viniky je:
> a) chyba ve filesystemu, system restartuje pri pristupu vzdy ke stale
> stejnemu konkretnimu mistu

Tohle nepopiram... zadrhel je v tom, ze prelozit jadro slo korektne...

> b) chyba v pameti, system restartuje pote, co se rozjede pametove
> narocnejsi proces

opet, preklad jinych veci projde v pohode...

> c) neco uplne jineho ...

to asi take, faktem je, ze se jedna o starsi SCSI disk... kde se asi
neda divit nicemu

> 	Urcita informace se muze nachazet primo na konzoli - tam se obvykle
> neco malo o pricinach panicu (pokud k nemu dojde a system jeste je
> schopen alespon psat na konzoli) pise. To ale uz nelze precist na dalku.

Problem je v tom, ze ja se na ni nedostanu... hmm, nezbyde mi nez ji
presmerovat a juknout na ni tipem...

> A nemusi to, navic, pomoct ...
>
> 						Dan

Zbynek