Make buildworld a nasledny restart systemu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun May 22 23:36:24 CEST 2005

Zbynek Houska wrote:
> potykam se tu s jednou zvlastni veci. Na jedne 2  procesorove masine se
> pokousim udelat make buildworld atd.
> Mohu se vsak prihlasit jen vzdalene, preklad zkonci vzdy v samem miste a
> system se sam od sebe restartuje.
> mkdir -p /usr/obj/usr/src/i386/usr/share/snmp/mibs
> mtree -deU -f /usr/src/etc/mtree/BSD.include.dist
> -p /usr/obj/usr/src/i386/usr/include >/dev/null
> Nevim jake dalsi informace jsou jeste potreba. Poradi mi nekdo kde
> hledat vinika?

	Moznymi viniky je:
a) chyba ve filesystemu, system restartuje pri pristupu vzdy ke stale
stejnemu konkretnimu mistu

b) chyba v pameti, system restartuje pote, co se rozjede pametove
narocnejsi proces

c) neco uplne jineho ...

	Urcita informace se muze nachazet primo na konzoli - tam se obvykle
neco malo o pricinach panicu (pokud k nemu dojde a system jeste je
schopen alespon psat na konzoli) pise. To ale uz nelze precist na dalku.
A nemusi to, navic, pomoct ...