Postfix + maildrop

Roman Neuhauser neuhauser at sigpipe.cz
Wed May 18 23:04:58 CEST 2005

# zbynek at pub.cz / 2005-05-18 22:32:18 +0200:

> Ano to chapu, ale maildrop by musel mit evidentne pristup do LDAP
> databaze take, jinak ty uzivatele nebudou pro nej existovat.

    Ano, to je jinymi slovy to, co jsem napsal ja.

> A pokud si pamatuju, tak sem nikde neinstaloval maildrop

    Cekate, ze vam bude fungovat software, ktery nemate nainstalovany?
    BTW, lepsi nez dojmy je "ls /var/db/pkg".

> a nenastavoval nic v master.cf jen nechal vychozi hodnoty...

    Ktere nejsou nutne spravne...

    * Mate /usr/bin/maildrop?
    * Existuje na tom stroji ucet s nazvem 15 at localhost.mx1 (rikate tam
      maildropu, ze ma prepnout na tento UID [viz maildrop(1) a -d])?
    * ...

    Ale jisteze existuje: http://www.postfix.org/faq.html#maildir

> Byt se jedna o virtualni uzivatele,

    "Byt"? Proc by LDAP-based virtualni uzivatel nemohl mit cestu k
    poste?

> tak LDAP maji specifikovany Maildir.

    A jak uz jsem psal, vy proste potrebujete nakonfigurovat maildrop,
    aby jako databazi (zdroj konfigurace / mapovani "adresa -> cesta")
    pouzival vas LDAP server.

    Postfix s tim nema vubec nic spolecneho (krome te spatne cesty v
    master.cf, na FreeBSD je maildrop /usr/local/bin/maildrop).

--
How many Vietnam vets does it take to screw in a light bulb?
You don't know, man.  You don't KNOW.