Postfix + maildrop

Miroslav Chlasták chlastak at goasedlcany.cz
Wed May 18 22:41:34 CEST 2005

Zbynek Houska napsal(a):

>Ano to chapu, ale maildrop by musel mit evidentne pristup do LDAP
>databaze take, jinak ty uzivatele nebudou pro nej existovat.
>A pokud si pamatuju, tak sem nikde neinstaloval maildrop a nenastavoval
>nic v master.cf jen nechal vychozi hodnoty...
>Coz me teda uprimne mate... Takze neni naka moznost jak pouzit postfix
>na doruceni do maildiru, ktery se nachazi nekde ve /var/spool? Byt se
>jedna o virtualni uzivatele, tak LDAP maji specifikovany Maildir.

Nevim, jestli jsem vas dobre pochopil. Potrebujete dorucit mail do
maildiru virtualniho uzivatele, ktery je definovan v LDAP. Cesta k
uzivatelove maildiru je tedy v LDAP a musite nastavit i maildrop, aby si
potrebna data z LDAP vytahl. Osobne s LDAP nemam zkusenost, ale
provozuji maildrop ve spojeni s mysql a tam se take musi maildrop
nakonfigurovat, aby si potrebne udaje vytahnul z databaze.

Mira