Prenos celeho disku

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Mon May 16 07:29:43 CEST 2005

Zbyněk Burget wrote:
> Mohl bych prosim pekne vedet, co se, vyjma hard linku, ktere stejne snad
> ani nikdo nepouziva, pomoci cp -Rp prenese spatne? Jo, je tu drobny
> rozdil mezi fbsd 4.X nebo 5.X kvuli /dev. Nicmene vygenerovat device na
> 4.X neni takovy problem.
> Nechci tvrdit, ze cp je idealni nastroj pro prenos filesystemu, nicmene
> kdybych nemel k dispozici nic jineho, i timto primitivnim nastrojem bych
> to bez problemu zvladl.

Ja som tento problem riesil opatrnym pouzitil prikazov: fdisk, disklabel, newfs,
tar, boot0cfg. Po zaskoleni tento postup zvladol aj kolega LINUXAK, ktory si
nasledne FreeBSD velmi oblubil a nevahal ho nasadit do produkcie :-)

V principe ide o to, uvedomit si, ktore adresare mam a ktore nemam prenasat.

otis

--
Juraj Lutter                          |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                  |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail