EOL HDD

Peter Rosa prosa at pro.sk
Tue May 10 01:27:45 CEST 2005

Pani, prosim o RYCHLU pomoc. Skapina mi startovaci disk v produkcnom
serveri.

1. Ako najrychlejsie urobim zalohu CELEHO STARTOVACIEHO DISKU na iny pocitac
na sieti ?
2. Ako po vymene disku obnovim operacny system, ktory bol pri tejto zalohe ?

Rad by som sa vyhol novej instalacii a konfigurovaniu celeho servera
(samozrejme ak sa da), bezi mi tam dost sluzieb a aj bez tohto neviem, kde
mi hlava stoji...

Na serveri bezi 4.11-RELEASE-p2. Mam pristup cez mount_smbfs na sambove
zdielania na sieti, mam nainstalovany cdrtools2.0.1 - ak treba vytvorit
CD-image.

Velka vdaka za kazdu radu.

Peter Rosa