routovani broadcastu 255.255.255.255

Martin Nuc martin at nuc.cz
Sat May 7 13:11:11 CEST 2005

Souhlas, mam tu nekolik kamaradu, co hry hrajou a vzdycky se naslo
reseni ne tak "brutalni". Co se tyce diabla, sc a war3, tak PvPGN resi
vse. Jeste jsem se nesetkal s hrou u ktere by nebyla moznost zalozit
nejak server a k nemu se pripojit z jineho segmentu. Napada me jedine
Need for Speed Underground 2, ale nezkoumal jsem to, jen mi kamaradi
rikali, ze jim to nejde. Na NFS Underground 1 existuje dokonce server i
pro freebsd :).

--- MN