spousteni sendmailu

koutek at o-k.cz koutek at o-k.cz
Tue May 3 14:29:37 CEST 2005

Zdravim,
Pouzivam sendmail z distribuce a dalsi podpurne programy pro kontrolu
spamu (milter-spamassain nebo jak se to pise:-)) z portu.
Vse jede jak ma, ale mam problem pri startu.
Jako prvni se totiz spousti aplikace z /etc/rc.d a teprve nasledne
aplikace z /usr/local/etc/rc.d
Diky tomu mi sendmail hlasi neexistujici socket na milter.
reseni presunout a prejmenovat /etc/rc.d/sendmail do
/usr/lical/etc/rc.d/z_sendmail.sh mi prijde jako hloupe a nic jineho me
momentalne nenapada, takze se chci zeptat, jestli existuje nejake
elegantnejsi reseni.

Ondra