VPN L2TP/Racoon/IPSec

mytrix mytrix at net4you.cz
Thu Apr 28 13:26:17 CEST 2005

Se omlouvám za dezinformaci. Aby nedocházelo k dalším omylům, tak uvedu
výsledek, kterého potřebuji docílit. Je to ostatně citace z toho howto.

"L2tpd se pokusí připojit na port 1701 na přístupovém VPN serveru. Protože
VPN server má v politice nastaveno, že vše, co jde na port 1701, musí být
šifrované, spustí se proces ustanovení šifrovaného IPSec tunelu. Jakmile se
podaří tunel sestavit, proběhne již zabezpečeným kanálem autentizace na
úrovni l2tp."

Podle toho, jak jsem to já prozatím pochopil, tak první část, tedy ta, že se
přesměruje komunikace na sestaveni IPSec tunelu, tedy v tomto případě na
Racoon, je splněna. Nicméně podle všeho jak se zdá, Racoonu se nepodaří
tunel vůbec sestavit a proto dojde k vypršení limitu.

Je to moje domněnka a proto teď vlastně řeším jen ten IPSec jako takový. :o)