VPN L2TP/Racoon/IPSec

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Apr 28 13:12:17 CEST 2005

mytrix napsal/wrote, On 04/28/05 12:56:
> Nejsem si teď zrovna jisty v tom, že by Win uměly standardně IPSec, myšleno
> tak, že bych si jednoduše spustil průvodce VPN a vyplnil, připojil. Právě

	Ale IPSEC tam proti Windowsum pouzivate, da se mi, nebo ne ?

	Tak ted uz jsem totalne zmateny. Ma tam ten IPSEC byt (poslal jste cely
dlouhy LOG, ktery se zabyva vlastne jen jim), nebo tam byt nema (protoze
ho nelze ve Win snadno nakonfigurovat a tak ho pouzivat nechcete) ?

						Dan

P.S. paralerne se prokousavam tim LOGem - ale ted nevim, jestli to tedy
ma smysl ...