kernel log messages

michal_sjx michal_sjx at seznam.cz
Sun Apr 24 11:36:25 CEST 2005

Ahoj lidi :),

na serveru fbsd 5.2.1 se mi za posledni tyden zobrazilo nekolik
podivnych hlaseni:

------------------
kernel log messages:

kernel log messages:

kernel log messages:

kernel log messages:

-----------------

Nejak nemam poneti co by to mohlo znamenat. Osobne k HW vubec nechodim
(snad jem kdyz pridavam disk nebo tak)  ... uptime ma asi 3 mesice.

Kdybyste mi nekkdo mohl prozradit co mam cekat v dalsich dnes a co to
vlastne znamena, tak budu rad :).
PS ze si mam povysit na fBSD 5.4 slyset asi moc nechci, ale pokud to
100% pomuze, zak asmozrejme ano :).

Dekuji za rady
ahoj
michal

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!