Qualcom CDMA

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Apr 23 21:44:28 CEST 2005

Nuc Lear napsal/wrote, On 04/23/05 04:12:
> pred nejakou dobou se tu resil problem s Qualcom CDMA modemem (panic:
> uhci_abort_xfer_ not in process context), ktery do vcerejska trapil i
> me.

	Tento problem byl celkem znamy a byla to chyba v ovladacich konkretni
verze - obvykle to resil upgrade systemu nebo alespon ovladacu.

> pres USB. Do /etc/ppp/ppp.conf jsem tedy pridal radek
> set ctsrts off
> a modem jede. Sice obcas hlasi ucom0: lost XX characters (XX je vetsinou

	Je mozne, ze problem lze vyresit i timto zpusobem, ale skutecne je pak
nutne pocitat se ztratami znaku.

> Snad to nekomu pomuze

	Bohuzel vas nenapadlo uvest verzi systemu, pripadne verzi ovladacu
(pokud nepochazeji primo z nejake konkretni -RELEASE). Ano, mate pravdu,
snad to i tak nekomu pomuze ...