linky na knihovny

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Mon Mar 14 15:37:29 CET 2005

On Mon, Mar 14, 2005 at 01:05:31AM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	Tahle vlastnost "libmap" mi unikla naprosto. Z cehoz je videt, ze
> 	bylo jedine dobre, ze jsem se zeptal ...
>
> 	Nicmene zjisteni, ze "libmap" pristup ma vlastnosti, ktere "link"
> pristup nema a mit nemuze znamena "pouze", ze "libmap" je v porovnani s
> "link" lepsi a v nekterych pripadech dokonce nenahraditelny.

ano... tohle jsem mel taky na mysli, a taky to ze v pripade pouziti "libmap na
vsecko" je to dokumentovane na jednom miste a rovnou se to i vykonna, coz je
vyrazne prehlednejsi nez:
find /lib -type l | uzivatel_koukajici_co_kam_dal

> 	Jenze prohlaseni, ze "postup A je vhodnejsi nez postup B" neni preci
> jen uplne totez jako "postup B je dabel, ktereho bezpodminecne vymytiti
> jest" (omluvte ponekud volnejsi citaci puvodniho prispevku).
>
> 	Budu to brat tak, ze Roman chtel rict v zasade to prvni, jenze chtel
> patrne co mozna nejvic zduraznit, ze mu ten prvni pristup pripada lepsi
> opravdu o hodne hodne moc ...

rad se vyjadruji barviteji... budto si na to zvyknete nebo mne zakazte sem
prispivat ;)