linky na knihovny

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Mar 14 01:05:31 CET 2005

Michal Varga wrote:

> Knihovny mozna ano, ale libmap ma taky trochu sirsi vyuziti. Umoznuje
> totiz nahradit knihovnu jenom pro konkretni aplikaci, ktera ji linkuje,
> bez ovlyvneni aplikaci ostatnich. Takze jedna vec je globalni "kdyz chce

	Tahle vlastnost "libmap" mi unikla naprosto. Z cehoz je videt, ze bylo
jedine dobre, ze jsem se zeptal ...

	Nicmene zjisteni, ze "libmap" pristup ma vlastnosti, ktere "link"
pristup nema a mit nemuze znamena "pouze", ze "libmap" je v porovnani s
"link" lepsi a v nekterych pripadech dokonce nenahraditelny.

	Jenze prohlaseni, ze "postup A je vhodnejsi nez postup B" neni preci
jen uplne totez jako "postup B je dabel, ktereho bezpodminecne vymytiti
jest" (omluvte ponekud volnejsi citaci puvodniho prispevku).

	Budu to brat tak, ze Roman chtel rict v zasade to prvni, jenze chtel
patrne co mozna nejvic zduraznit, ze mu ten prvni pristup pripada lepsi
opravdu o hodne hodne moc ...

		Diky za informace