Problem s OpenVPN (po druhe)

Ladislav Jerabek mixicek at seznam.cz
Sat Mar 12 15:21:53 CET 2005

Dobry den.

Moc dekuji za radu nastaveni parametru: key-method 2. Tento parametr pomohl
a ja jsem se dostal zase o krok dal. Tentokrat uz jsou klice vymeneny a
spojeni je navazano, ale hned po to se mi zacne na serveru objevovat:

Sat Mar 12 15:12:25 2005 19: TLS Error: Unroutable control packet received
from 68.100.109.175:1513 (si=3 op=P_CONTROL_V1)

Nevedel by prosim nekdo cim je zpusobena tato chyba? Routovaci tabulku na
strane FreeBSD (server) jsem upravil, ale na strane klienta (Windows XP)
nejsem schopen to udelat, dokud se neozivi ten virtualni interface a nezacne
se tvarit jako pripojeny a to se nestane. :o( Pritom se statickym klicem to
behalo paradne. Stava se mi take nekdy (myslim, ze pokud jen zmenim hloubku
logovani na 3), ze mi jen klientska strana hazi chybovou hlasku:

Sat Mar 12 09:18:02 2005 SENT CONTROL [mixicek.cust.netway.cz]:
'PUSH_REQUEST' (status=1)

Ale vsechno je to jiz po overeni klicu (vporadku) a navazani spojeni. Predem
moc dekuji za jakoukoliv radu! Dekuji.

S pozdravem
Ladislav Jerabek