OT: Re: netstat -an nezobrazuje tcp

Robert Kania konference at gdi.cz
Fri Mar 11 16:30:49 CET 2005

Martin Balint wrote:

> Myslim, ze na liste asi nieje nikto, kto by nebol schopny anglicky
> rozumiet. Ono ludia, ktori anglictine velmi nevladnu si skor instaluju
> Win * CZ, Win * EN uz casto niesu schopny zvladnut. Ked sa dostanu v
> *NIX, tak maximalne k nejakej linuxovej distribucii (Danix, Mandrake). A
> o FreeBSD ani nevedia, pretoze docitat sa o tom nieco v
> cestine/slovencine nieje vobec lahke, a uz aj ked sa nieco o FreeBSD
> dozvedia, tak to zavrhnu s tym, ze uz instalacia je pre nich zlozita.
> Schvalne, ci poznate tiekoho, kto anglictinu vobec nezvlada, ale
> [...]

Ano znam. Je to vedouci naseho servisniho oddeleni. Anglictinu precte
asi tak jako ja cinstinu, presto diky sve inteligenci, nadseni,
sikovnosti a odhodlani perfektne spravuje mnozstvi BSD serveru, BSD ma
na stanici, je velkym BSD a obecne open-source advokatem...atd. Nektere
pojmy s nami samozrejme konzultuje, ale nikdy nesvadi svoji neznalost na
neznalost anglictiny.

Souhlasim s tim, ze bez AJ je zivot s Unixy dost tezky, pokud bych sam
jakes-takes znalosti nemel, tak bych se toho asi ani neodvazil. Jen jsem
Vam chtel ukazat ze muzou byt i zarne vyjimky - a pokud je nekdo
_opravdu_ odhodlan, tak bych jej neodrazoval/nezatracoval.

pekny vikend vsem

r/