Prechod na nizsiu verziu programu

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Fri Mar 11 14:00:51 CET 2005

On Fri, 2005-03-11 at 13:11 +0100, Peter Novak wrote:

> to bude asi problem. Ta kniznica by mala exstovat? Ja som ju umelo vytvoril linkom z libmysqlclient.so.12, ale nefungovalo to. Mam ten link vytvorit ? (z libmysqlclient.so.12 na libmysqlclient.so.14)
>
> # find /usr -name "libmysqlclient.so.14"
> #

Nemala, pokial proti nej neplanujes linkovat programy. Cize problem bude
cislo 2 - mas v systeme este stale veci, ktore boli linkovane proti
so.14 a je mozne, ze proti nim sa zas linkuje napriklad zmienena Samba
(nepouzivam, takze iba teoreticky). Samba potom sice pracuje spravne,
ale komponent, ktory sa odkazuje na mysql5 nepracuje, kedze mu linkom
nutis kniznicu pre mysql4 (cudujem sa, ze to hned neleti do segfaultu).

Najistejsim riesenim je rekompilovat vsetky porty majuce mysql ako
dependency, nezaberie ti to viac ako pol hodinu a usetris si zbytocne
tracovanie problemu, vid predchadzajuci mail a portupgrade.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge