Prechod na nizsiu verziu programu

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Fri Mar 11 13:52:44 CET 2005

Peter Novak píše v pá 11. 03. 2005 v 13:11 +0100:

> Jedna sa o sambu. (/usr/ports/net/samba3)

Si si tim jisty? Nikde ho v tom portu nevidim. Co ti vypise prikaz
pkg_which na tom souboru?

> Dokonca /usr/ports/lang/php5 spravil to iste. Pri "make build"
> kontroloval verziu mysql nasiel 4, ale s databazou nespolupracuje
> (nevie zistit verziu mysql).

lang/php5 nema co zjistovat verzi mysql, jelikoz ji vubec nikde
nepouziva. Jak stare porty mate, vubec?

Boze ne!

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Abychom mohli definovat rekurzi, musime nejprve definovat rekurzi.