FreeBSD + notebook

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Fri Mar 11 13:34:08 CET 2005

On Fri, 2005-03-11 at 13:16 +0100, Martin Balint wrote:
> ACPI v Gentoo bezi bez problemov. co myslis tym "override na APM"?

Ze ked nejde ACPI, je aj APM dobre. Vacsinou to ale znamena nulovu
podporu suspendov, zistovania stavu baterie, roznych zmien jasu lcd a
dalsich blbiniek. Vypnutie ACPI ti defacto z vacsiny notebookov spravi
plnohodnotny desktop. Pripadne podlozku pod kvetinac.

> Konkretne je to Agere (former Lucent) LT Winmodem :( Ale nasiel som
> nieco ako:
> http://www.freshports.org/comms/ltmdm/

1. short answer: Mozno to s tym driverom pojde.
2. even shorter answer: Winmodemy su evil.
3. shortest answer: Ani nedufaj.

> No tak na desktope som s vykonom FreeBSD oproti linuxu velmi spokojny.

Gentoo ma nieco, co by sa blizilo slovu "vykon"? :)  ..(au)

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge