Postfix + MySql_502

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Tue Mar 8 11:27:23 CET 2005

On Tue, 2005-03-08 at 09:39 +0100, Peter Novak wrote:

> ano, "goto" je vyhradene slovo MySQL (to som pochopil), ale ako ste problem s pridanim tabulky vyriesil Vy? Create table s "goto1" a naslednou opravou stlpca na "goto" sice mozna je, ale tabulka je iba na citanie (insert hodi chybu).
> Dakujem

Presnejsie - vyhradene slovo mysql5 (pravdepodobne, kedze mysql4 uvedenu
tabulku bez problemov vezme). MySQL 5 je vysoko experimentalny kus
softwaru a z toho dovodu by som s nim neriesil vobec nic - kym nebude
minimalne v prvej beta verzii, moze sa v nom zmenit este tisic dalsich
veci (a zmeni). Mate nejaky konkretny dovod, pre ktory potrebujete
pouzivat prave MySQL 5?

Samozrejme, pokial ide len o problem vytvorenia tabulky, riesit sa to da
relativne rychlo, zopar zasahov do SQL kodu este nikoho nezabilo. To uz
ale vyzaduje studium manualov, napriklad prave k mysql5 a cross-kontrolu
vsetkych veci, ktore sa v nom oproti verziam 3 a 4 zmenili. To je holt
dan za pouzivanie exotickych kombinacii softwaru, ktory ma od prveho
releasu este viac nez daleko. Ina vec je, ze podobne otazky by bolo
vhodne smerovat skor niekam do postfix-hackers at whatever.org , kde bude
daleko vacsia sanca na realnu odozvu.

m.

--