Postfix + MySql_502

Roman Neuhauser neuhauser at chello.cz
Tue Mar 8 10:19:11 CET 2005

# novak71 at post.sk / 2005-03-08 09:39:41 +0100:

> ano, "goto" je vyhradene slovo MySQL (to som pochopil), ale ako ste
> problem s pridanim tabulky vyriesil Vy? Create table s "goto1" a
> naslednou opravou stlpca na "goto" sice mozna je, ale tabulka je iba
> na citanie (insert hodi chybu).  Dakujem

    Jakkoliv mi tu nevadi semi-OT diskuse, tohle je opravdu nuda a
    pruda. Cetl jste tu knizku o chlapkovi ze Spanelska, co se jmenuje
    Manual?
    http://dev.mysql.com/doc/mysql/en/legal-names.html

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html