netstat -an nezobrazuje tcp

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sun Mar 6 07:55:50 CET 2005

On Sun, Mar 06, 2005 at 01:37:22AM +0100, Martin Balint wrote:

> Vdaka, nejak tak som "That probably means that your kernel is out of
> sync with your world." pochopil, ale uz som na Romanove narazky nemal
> chut odpovedat, a tam som googlil ako spravit novy world.

tak sorry, ja tim chtel jen (nejspis dost nesikovne) sdelit, ze "prehlednuti
hlasky" a "nepochopeni jedne vety" jsou pomerne zavazne duvody pro znovu
zvazeni zda je fbsd to prave pro tebe....

sam musis uznat ze pokud budou do konference psat lide dotazy:
"napisu prikaz xyz a ono mi to napise: you dont have abc, co mam delat?" tak to
rovnou muzeme zabalit, na druhou stranu je fakt ze pokud tam budou lide psat
"rtfm! rtfm!" tak to muzeme zabalit taky...

precti si handbook + faq a pak se teprve fbsd venuj, jinak je mozne ze nadelas
dost skody ktera te bude velmi mrzet (tohle nemyslim jako urazku, ale jako
radu)

caues, roman