netstat -an nezobrazuje tcp

Martin Balint konferencie at balint.sk
Sun Mar 6 01:37:22 CET 2005

Michal Varga wrote:

>Martin, veta "That probably means that your kernel is out of sync with
>your world." dost zretelne naznacuje, ze pouzivas kernel, ktory nie je
>kompatibilny s userlandom. V praxi sa k tomu dopracujes napriklad tym,
>ze stiahnes cerstvy srctree, skompilujes novy kernel a nasadis ho bez
>nasadenia noveho worldu.

Vdaka, nejak tak som "That probably means that your kernel is out of
sync with your world." pochopil, ale uz som na Romanove narazky nemal
chut odpovedat, a tam som googlil ako spravit novy world.

>Momentalne riesenie problemu je jednoduche - skompilovat kernel
>a world tej istej verzie.

Prave sa na to chystam, dufam ze si tym nejak nerozbabrem system, uz ho
mam celkom pekne uzivatelsky nastaveny (az na ten world):
 make buildworld
 make buildkernel
 make installkernel
 reboot
 - jednouzivatelsky rezim
 make installworld
 mergemaster

>A mozno by bolo este jednoduchsie, keby si bol
>hned v prvom maile spolu s dotazom uviedol nejake zakladne informacie,
>ako su verzia OS a spol. `uname -a` je dobry zaciatok.

$ uname -a
FreeBSD mates.svehlova.koleje.cuni.cz 5.3-STABLE FreeBSD 5.3-STABLE #1:
Wed Feb 23 21:37:10 CET 2005
mates at mates.svehlova.koleje.cuni.cz:/usr/src/sys/i386/compile/MYKERNEL  i386