/usr/ports: rozdiel medzi firefox-1.0.1_1,1 a 1.0.1_2,1 ?

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sat Mar 5 15:19:17 CET 2005

On Fri, Mar 04, 2005 at 07:21:19PM +0100, Michal Varga wrote:

> Ne, je to velmi hloupe. Lidi obcas pouzivaji takovou tu magickou
> formulku `program jmeno_souboru` a vetsinou nezvyknou psat
> `program file:///jmeno_souboru`. Predpokladat, ze browser se pouziva
> jenom online a jenom pro pristup na jeden konkretni internetovy protokol
> (proc ne defaultne https? proc ne ftp? gopher? mms? wotevr_else?) je
> silne stupidni a mel by ses stydet.

firefox pouzivam z 98% na http a myslim ze u ostatnich lidi to bude podobne...
proto by mel byt defaultne http:// (a vzdy byl a JE (akorat to tedka pise tu
hlasku))

mozna to neni kosher ale mne to tak vyhovuje (a zjevne nejen mne)

> Napoveda: Vetsina webovych aplikaci resi tento problem zpusobem, ze
> pokud se zacatek retezce = "www.", pripoji pred nej automaticky
> "http://" (mam pocit, ze s tim zacal microsoft nekde v betaverzi IE3,
> ale vyhrazuju si pravo se plest). Ja osobne programy s timhle (rovnez
> ukazkove stupidnim) chovanim mazu, ale nic ti nebrani udelat si na to
> kratky shellovy wrapper, je to prace na 5 minut. Jen to prosim te pak
> neukazuj lidem od mozilly, taky bych chtel aby mi jedna normalni
> aplikace zustala..

jasne ze naskriptit to je otazka vterin... ale predtim to fungovalo a ja osobne
to povazuju za regresi...