vykonny server - viac procesorov a freebsd

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Mar 4 16:56:34 CET 2005

Pav Lucistnik wrote:

> Ale Dane, reentrantni preci znamena neco jineho...
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Reentrant

	Za dob mych studii, coz uz pravda je nejaky ten patek, znamenalo
reentrantni to, ze jeden kod muze soucasne vykonavat vic nezavislych
procesu - presne tak, jak to rika ono heslo ve Wikipedii.

	Kod jadra vic procesu soucasne vykonavat nemohlo - a aby se to skutecne
nestavalo, od toho tam byl Giant-lock, ktery to zajistoval. Jadro nebylo
reentrantni.

	Nicmene, kdyz rikas, ze dneska uz reentrantni neznamena reentrantni,
ale neco jineho, tak to tak patrne bude - ja uz ty nejnovejsi trendy na
poli IT nejak nestiham sledovat. V tom jste, vy mladsi, daleko lepsi ...