vykonny server - viac procesorov a freebsd

Roman Neuhauser neuhauser at chello.cz
Fri Mar 4 12:51:43 CET 2005

# dan at obluda.cz / 2005-03-04 12:19:51 +0100:

> 	No, popravde receno, zcela zretelny vliv to melo v okamzicich, kdy
> 	jsem na jedne konzoli spustil preklad worldu a na jine chtel neco delat. To
> byla existence samostatneho procesoru videt opravdu velmi.
>
> 	Naopak, na sitovych routerech se pritomnost druheho procesoru
> 	prakticky neprojevovala.

    Protoze stroj, ktery travi vetsinu casu routovanim packetu a tim
    padem v kernelu, ktery je cely zamceny Giantem, stejne nikdy
    nebezi na obou procesorech zaroven, takze je to jako s jednim
    procesorem, jenze navic platite za cache misses a migraci procesu
    mezi procesory.

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html