pkg_version vs. skutocnost

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Feb 25 13:00:47 CET 2005

Pav Lucistnik napsal/wrote, On 02/25/05 11:10:

> Neni problem tydne natlacit na ftpmaster 50 giga baliku. Ale mirrory si
> stezovali ze je to moc velky masakr, tak se nahravaji baliky jednou
> mesicne.

	Hm, a ja vzdycky myslel, ze za to mohou limity ftpmasteru. Protoze
jinak by asi logictejsi reseni bylo - at si kazdy mirror mirroruje podle
vlastniho uzivazeni tak casto, jak mu to lokalni podminky dovoluji.
Ostatne predpokladam, ze ftpmaster to vuci farme dela prave takhle -
spusti mirror jednou mesicne ...