pkg_version vs. skutocnost

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Fri Feb 25 11:10:46 CET 2005

Martin Horcicka píše v pá 25. 02. 2005 v 10:44 +0100:
> Pav Lucistnik (2005-02-24 17:37 +0100):

> Chce se mi dodat - diky dost podivne a pokud vim take nikde oficialne
> nevysvetlene politice spravcu kompilacni farmy FreeBSD.org. Nerekl bych, ze
> nekdo nekdy skutecne zjistoval, jestli by mirrory mely nebo nemely zajem o co
> nejcerstvejsi baliky. :-/

Neni problem tydne natlacit na ftpmaster 50 giga baliku. Ale mirrory si
stezovali ze je to moc velky masakr, tak se nahravaji baliky jednou
mesicne.

Vsechny baliky jsou ihned aktualne dostupne z
http://pointyhat.freebsd.org pokud po nich opravdu tolik touzis.

> Nakonec, u binarnich distribuci samotneho systemu je stav jeste horsi.

Jak horsi? Rozved to ..

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Murphy Y2K: Westheimeruv objev: Par mesicu v laboratori vam kolikrat usetri