vykonny server pre freebsd

Milan Vician milan.vician at nextra.sk
Sat Feb 19 12:28:22 CET 2005

> Ja tedy myslim, ze treti moznost je "koupit hotovy ale neznackovy
> pocitac". Coz zpojuje vyhody obou reseni - clovek si v zasade muze
> najmenovat jednotlive komponenty, ale prodava se mu to slozene a zaruka
> je na celek, takze se pak jednotlive dodavatele komponent nemohou
> vymlouvat, ze to nefunguje kvuli necemu jinemu od nekoho jineho.

Naozaj nepoznam firmu, ktora sklada neznackove severy zo znackovych
komponentov. A este mi aj zarucia kompatibilitu s FreeBSD. Ale budem
rad, ak mi da niekto nejaky tip...

> To, ze za tri roky uz nekoupim totez, co se rozbilo je, v zasade
> pravda. Otazka je, jakou vlastne planuji zivotnost stroje. Tri roky jsou
> mozna malo, ale pet uz je zase docela dost ...

Som realista, teda s dlhsou zivotnostou ako su 3 roky ani nepocitam...

> Zakoupeni "znackoveho" stroje je IMHO predevsim opravdu drazsi. Tu
> jistotu servisu sice mit budes, ale obzvlaste pozdeji, az ty pouzite
> komponenty uz opravdu nebudou zcela bezne, budes na opravy cekat docela
> dlouho a po celou tu dobu budes bez serveru. A podle parametru serveru
> bych rekl, ze to je server kategorie, u ktere si tyden vypadku dovolit
> nemuzes. Pokud navic bude znackovy stroj takove te kategorie, ze to neni
> jen "bezny taiwansky vyrobce se jmenem prelepenym znackou" a bude to
> obsahovat nestandardni komponenty, pak nemuzes opravu urychlit ani tak,
> [...]

Vypadok tam moze trvat tak maximalne niekolko hodin, urcite nie niekolko
dni. Nevedel som, ako to funguje s reklamaciami znackovych serverov, takze
som rad, ze ste ma na to upozornili. Vzhladom na tuto skutocnost uz asi
znackovy server nechcem a budem rad, ak mi niekto v diskusii odporuci
konkretne znackove komponenty, ktore budu pre taky server vhodne...

Milan