vykonny server pre freebsd

Lubos Fiala fiala at idc.cz
Sat Feb 19 08:41:53 CET 2005

Milan Vician wrote:
> Zdravim vas,
> potrebujem kupit vykonny server na ktorom bude bezat freebsd. V
> minulosti som uz mal velmi vela
> problemov s nekompatibilitou, preto sa radsej vopred pytam na vase
> skusenosti. Moze to byt
> znackove ale aj neznackove riesenie necham si
> poradit.
	Tady se spatne radi. V tom musis mit jasno dopredu.

	Pokud se rozhodnes pro "skladacku", kdo ti zaruci, ze kdyz ti odejde
najaka komponenta, koupis ji i za 3 roky stejnou a nebudes kvuli
tomu menit dalsi 2 veci. Cena bude mirne priznivejsi, budes doufat, ze
ti vse pobezi spolu tak jak ma. Usetris mozna penize, ale rozhodne ne
cas - to zalezi, co je pro tebe dulezitejsi.
	Pokud pujdes cestou znackoveho hw, muzeme spolu vybrat neco
vyzkouseneho (osobne mam zkusenosti s Compaq - dnes HP). Budes mit
jistotu servisu, ale bude to drazsi.

--
Lubos