portupdate howto

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Feb 17 16:12:23 CET 2005

On Thu, Feb 17, 2005 at 11:51:56AM +0100, Juraj Lutter wrote:

> Toto, prosim, tiez nejak obsirnejsie rozved.
> Robim to totiz takto na niektorych strojoch a nevidim rozumny dovod k tomu,
> aby som to robit prestal. Naozaj, zaujima ma to z technicko filozofickej
> stranky.

pokud cokoliv ve fbsd (z base urcite a porty taky nejspis) pouziva openssl
(rekneme) tak je to testovane vuci te verzi co je v base... jakakoliv jina
verze je netestovana (ja vim ze to vzdycky chodi) a nikdo ti s tim nepomuze...

to mas to same jako moje -Os worldy/kernely, ja to pouzivam, normalne to chodi
ale NIKDY s tim nemuzu jit nekam brecet ze "to a to mi nejede"..

to bych videl asi jako hlavni duvod, navic - pokud nekdo chce linux tak proc ho
pracne vyrabi z fbsd kdyz jsou na netu k dispozici hotova distra? ;)

roman