Samovolný restart BSD :(

wnt at centrum.cz wnt at centrum.cz
Tue Feb 8 20:53:21 CET 2005

Dekuji za reakci. (hlavne k tomu supfile) Jinak ona ta prce hdd. Mozna ze je to normlani, ale zejmena v posledni dobe bych to za normalni prilis nepovazoval. Preci jenom mam tady to PC v pokoji, takze toho hdd si nelze nevsimnout. Kdyz vse bezelo jak melo, system nabootoval a byl relativni klid. Ted system nabootuje a hdd intenzivne huci (to neni jen semtam zvuk) po dobu nekolika minut po startu, coz jsem proste drive nezaregistroval. Kazdopadne dekuji. Osobne si myslim ze nejlůepsi cesta pro me v teto chvili bude reinstall systemu. Aspon tam muzu nahodit 5.3ku.