Samovolný restart BSD :(

wnt at centrum.cz wnt at centrum.cz
Tue Feb 8 19:41:08 CET 2005

No, ano ja uznavam. Me nedela prolbem chybu priznat. Kdyz ji vidim tak ji prinznam. Ovsem to ze jsem to nepriznal to tedo doby je kvuli mym pochybam. Proste nejsem zas takova lama, abych nevedel, ze provadim upgrade systemu na 6kovou verzi. Verim ze vetsina ze zde pritomnych to jiz provadela a proste ono nejde prehlednou to, ze pracne se muzi zkompilovat nove kody, pak vse nainstalovat, zkontrolovat konfiguracni soubory atd, nehledne na restart do jednouzivatelskeho rezimu. A ja jsem si jisty, ze proste nic podbneho jsem neprovadel :( Jak jsem jiz rikal, je mozne, ze se v te dobe jsem provadel rekompilaci jadra kvuli USB portu, ovsem tod asi vse.

Hodina (kompilace jadra)  vs 5 hodiny (kompilace celeho systemu) - ano tak dlouho to trva starickemu pocitaci P233 , to opravdu prehlednou nelze. :(

Proste me nedal problem chybu priznat, ale vazne nevim, jakym zpusobem se tam 6kova verze dostala. Pac opravdu neziji v casove dire, kde bych jen tak zapomel na tu "odpornou" praci pri upgrade systemu ze zdrojovych kodu... Kazdopadne jeste jednou dekuji. Alespon nekdo normalni. Preji hezky vecer. :-)