Samovolný restart BSD :(

Robert Kania konference at gdi.cz
Tue Feb 8 18:40:24 CET 2005

wnt at centrum.cz wrote:
> Lol, opravdu si myslite jaky jste frajer, kdyz jedine co umite je urazet? Ja s vami jednam slusne, proto si tedy vyprosuji pdobne jednani. Jadro jsem nekompiloval a neinstaloval. Ze systemem jako takovym se nic nedelo v poslednim cca pul roku.

v tom pripade Vas musim politovat, patrne jste se stal obeti zakerneho
hackera, ktery Vas stroj zneuzil a pro ukraceni dlouhe chvile zkousi
kompilovat current. Tim se taky vysvetluji ty zahadne restarty - ty jsou
vzdy, kdyz hacker potrebuje zavest nove jadro.

Doporucuji pro zacatek odpojit stroj od site, upgrade na windows 98 a
zahrat si neco na odreagovani.

r/

ps
Ne, nemam rad prispevky typu "Go use Linux or something.", ktere se
obcas objevi v currentu. Ale tohohle uz bylo nejak moc.

pps
Pokud byste chtel zjistit, kdy Vam to current jadro poprve nabootovalo,
tak hledejte v messages(.[0-9].gz), treba to napovi nejaky konkretni
cas/datum a osvezi pamet.