Samovolný restart BSD :(

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Tue Feb 8 18:43:38 CET 2005

On Tue, 2005-02-08 at 18:19 +0100, wnt at centrum.cz wrote:
> Lol, opravdu si myslite jaky jste frajer, kdyz jedine co umite je urazet?

Ano. Ne. Ano. Tedy, jeste umim plavat, podepisuju se svym jmenem, nepisu
z freemailu a obcasne varim. S tim se da zit.

>  Ja s vami jednam slusne, proto si tedy vyprosuji pdobne jednani.

A ja jsem se neslusneho chovani dopustil presne kde?

>  Jadro jsem nekompiloval a neinstaloval. Ze systemem jako takovym se nic nedelo v poslednim cca pul roku.

A presto tam bezi -CURRENT kernel z 20041107. Nevim, ale me osobne by
podobne zjisteni, jeste zdurazneno dodatecne uvedenymi fakty ("se
strojem se pul roku nic nedelalo, atakdale") docela vydesilo, Vas jaksi
nechava docela chladnym i presto, ze je asi tak podstatne, jako kdyby
Vam nekdo pred pul rokem vymaloval byt na ruzovo a vam to dnes oznamila
navsteva. Jaky presne asi pak ocekavate pristup? Rad se necham poucit.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge