services na inom stroji

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Tue Feb 1 15:13:52 CET 2005

Michal Varga píše v út 01. 02. 2005 v 13:46 +0100:

> *bzzzzzzzzzzzm*, nespravna odpoved. Mozno ta to prekvapi, ale pocitacove
> siete existovali este pretym, ako si sa narodil. Nechce sa mi zbytocne
> mucit google, ale pokial si spravne pamatam, malo by to byt priblizne
> 100 az 150 rokov.

100 az 150 roku? To jako 50 az 100 roku pred sestrojenim prvniho
elektronickeho pocitace? A ja vzdycky veril se historce o tom spojeni
mezi dvemi univerzitami v Kalifornii jak napsali logi a n uz nedorazilo.

> Na nikoho som nevyletel, slusne som mu oznamil, ze jeho otazka bola pre
> neho sameho kontraproduktivnejsia, nez keby si precital ktorykolvek
> manual, ktory by nasiel. Kludne aj manual k Turbo Pascalu 4.

Pokud nechces tazateli poradit, prosim, zdrz se prispevku do konference.
Pokud te mentalni uroven ucastniku tohoto krouzku urazi, prosim, tady je
tlacitko Unsubscribe. Pouzij ho.

Tesi nas ze se nam poradilo te pobavit.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

I will give you a name, and I shall call you Sting.