services na inom stroji

Peter Rosa prosa at pro.sk
Tue Feb 1 07:26:15 CET 2005

> Preco zacinam mat nutkavy subjektivny pocit, ze to s FreeBSD komunitou
> ide poslednou dobou do riadnych sraciek? A vynimocne to nesposobuje ani

Preco zacinam mat nutkavy subjektivny pocit, ze kazdy, kto sa len trochu
obtrie o *nix musi byt nevyhnutne programator?

Napr. ja viem celkom slusne hromadu inych veci, ale programovat v C neviem a
uz sa to ani nenaucim (aspon nie tak, aby to za nieco stalo).
O socketoch dnes viem iba to, ze v systeme sa otvaraju, sluzia na
komunikaciu medzi procesmi a dost.
Nemam tusenie, ako pouzit socket na komunikaciu s inym systemom na sieti,
netusil som, ze socket sa da otvorit aj cez sh (vdaka Dan), apropos socket
vrati akurat odkazy na C kniznice a jeden Perl...

> Skutocne by bol taky vazny problem pozriet si manual ku ktoremukolvek
> programovaciemu jazyku, behom desiatich minut sa naucit otvarat sockety

Fakt je to SAKRAMENTSKY problem, ked netusis, co vlastne mas hladat !!!

Nechcem vyvolavat flame, ale users-l by mal dat aj inu odpoved, ako
"naprogramuj". Skutocne to NEMUSIME vediet vsetci.

Peter Rosa