services na inom stroji

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Tue Feb 1 02:04:14 CET 2005

Preco zacinam mat nutkavy subjektivny pocit, ze to s FreeBSD komunitou
ide poslednou dobou do riadnych sraciek? A vynimocne to nesposobuje ani

Anyway, skippy na hysteria eska (radsej sa ani nesnazim nic odvodzovat):
Skutocne by bol taky vazny problem pozriet si manual ku ktoremukolvek
programovaciemu jazyku, behom desiatich minut sa naucit otvarat sockety
a zmieneny "prikaz" si vyrobit? F$ck, na "taky volaky daky vycekovany
skript" ti staci 15 minut prace v PHP aj s ladenim, ked uz nic ine!
Zhodou okolnosti presne toto zadanie som kedysi davno dostal ako prvu
ulohu pri uceni sa Perlu. Vratane yahoo studia "ako v Perle spravim
hello world" bol program hotovy za tri hodiny a myslim, ze konkretna
spolocnost ho pouziva dodnes. Inymi slovami, za cas, ktory si stravil
napisanim mailu do FreeBSD konferencie (odhliadnuc od faktu, ze tvoj
dotaz patri do zakladov QBasicu a nie FreeBSD konfery) si mohol mat
polovicu prace za sebou.

m.