ADSL + VPN

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jan 31 17:00:50 CET 2005

Martin wrote:

> dekuji za radu. bohuzel nejsem si jist, zda zrovna toto router 510i
> podporuje.

	No, vetsinou to tak byva. A - par cvaknuti v browseru, letme nahlednuti
do manualu - ano, podle vseho, Alcatel 510i take. I kdyz jsem ho nikdy
nevidel.

 > pokud ne, tak jake byste mi doporucil jine reseni? openvpn?

	Napriklad. Nebo PPTP. Zalezi do ceho vidite vic a jak hodne vam zalezi
na sifrovani.

> byl typu: "propoj nase dve pobocky, tak aby mi ve windowsech fungovalo
> to a to. a moc se v tom nerejpej, protoze musim bejt celej den online
> kvuli mejlu a tomu internetu" :-( bohuzel nejsem v pozici, kdy bych si

	To znamena, ze mate na pokusovani cele noci i weekendy. Spousta casu ...