ADSL + VPN

Martin mata_forums at centrum.cz
Mon Jan 31 15:09:53 CET 2005

Dan Lukes píše v Po 31. 01. 2005 v 13:31 +0100:
> 	Prekonfigurovat Alcatel aby z nej byl "jen" bridge - a border-router i
> s prekladem udelat az ze zmineneho FreeBSD.

dekuji za radu. bohuzel nejsem si jist, zda zrovna toto router 510i
podporuje. pokud ne, tak jake byste mi doporucil jine reseni? openvpn?

> 	To mate docela smulu. Mam vazne pochybnosti, ze vam nekdo posle "step
> by step" navod, ktery "jen" opisete a bude jiste, ze to bude fungovat.

nezadam o navod "step-by-step". jak jsem ostatne v puvodnim dotazu
uvedl. chtel jsem jen vedet, zda-li je to koncepcne mozne za soucasne
konfigurce. staci mi odpoved typu: "nejde, zkus tohle a tohle".

> 	Jestlize tunel delate "nacerno", bez vedomi vedeni, tak to mate smulu.
> Jestli jde o pozadavek zamestnavatele, bude vam muset zajistit podminky
> - bud' zmirni svuj pozadavek na nulove vypadky, nebo vam poridi jedno
> ADSL navic, kde budete moci testovat. Predpokladam, ze tam, kde je
> pozadovana sluzba "bez vypadku" jde o takove hodnoty, ze porizeni
> jednoho ADSL navic "pro testovani" neznamena zadny neprijatelny naklad ...
>
> 					Dan

tunel na cerno opravdu nedelam :-) pozadavek zamestnavetele (manazera)
byl typu: "propoj nase dve pobocky, tak aby mi ve windowsech fungovalo
to a to. a moc se v tom nerejpej, protoze musim bejt celej den online
kvuli mejlu a tomu internetu" :-( bohuzel nejsem v pozici, kdy bych si
mohl diktovat.

Martin