S-ATA disk

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Thu Jan 27 23:07:08 CET 2005

Divacky Roman píše v čt 27. 01. 2005 v 21:30 +0100:
> [...]

Moje K8T Neo2 FIR ma 4 banky a zere "D" na 400 ...

> s double/single sided pametma sem si uzil kdyz jsem kupoval server... fakt
> super ze to pisou na strane 67 s 300 strankoveho manualu...

Deska umela pouzit jen prvnich 256MB z pameti osazene v prvni pozici.
Pomohl az flash BIOSu. Zaroven to prestalo tuhnout.

> jsem docela zvedavy na podporu fbsd pro amd64 (native mod) - nejake tipy na co
> si dat bacha, co udelat/nedelat ?

Ihned jit na 5-STABLE nebo 6-CURRENT, nema cenu na tom smazit 5.3-R

Jinak je to fakt uplne stejny jako FreeBSD/i386 z uzivatelskyho
hlediska. Obcas naky port nejde prelozit.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Kocour: Kdyz jsou u kosil tri hodiny, ponozky maji uz sedm rano!