S-ATA disk

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Jan 27 21:30:17 CET 2005

On Thu, Jan 27, 2005 at 08:14:06PM +0100, Roman Neuhauser wrote:
> # xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz / 2005-01-27 16:07:56 +0100:
>
>     Bacha na vyber hw, vynatek z manualu od motherboardu MSI K8T Neo
>     FIS2R, ktery jsem si koupil, protoze byl prodavan "s podporou pameti
>     az 400MHz" (ma tri banky):
>
>        slot
>      1  2  3  max
>      D  D  D  333
>
>     V te tabulce pismeno "D" znamena double sided.
>     Mam do toho boardu samozrejme tri double sided 400MHz Corsairy. :(

s double/single sided pametma sem si uzil kdyz jsem kupoval server... fakt
super ze to pisou na strane 67 s 300 strankoveho manualu...

>     BTW, se vsema bankama obsazenyma ten board na stridacku tuhne a
>     panicari.

nastesti to kupuju v praci... kde je asi tak trilion ruznych pameti a
prinejhorsim nekomu nejakou pamet slohnu ;)

>     Toz tak.

>     Co to bude za disk?

mam urcitou tendenci kupovat seagate... takze asi seagate...

ata cipset bude asi via 8237

jsem docela zvedavy na podporu fbsd pro amd64 (native mod) - nejake tipy na co
si dat bacha, co udelat/nedelat ?