arplookup x.x.x.x failed.....

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Tue Jan 25 16:24:37 CET 2005

On Tue, 25 Jan 2005, Lubomir Majersky wrote:

> Vdaka obom za info.
>
> 1.Overoval som si to u housingovej spolocnosti, kde mam server a povedali mi,
> ze maju cca 10 subnetov, ktore su na zdielanom ethernete...

	ahoj chlapi, tohle opravdu ten problem neni, na segmentu muzes mit
subnetu kolik chces a neni duvod aby to nefungovalo. Pro danou IP adresu je
zkouseno provest ARP lookup, ale nejdriv se zkusi najit zaznam v routovaci
tabulce a pokud vysledkem hledani cesty k dane IP adrese je nejaka gateway,
je logickym vyustenim prave dana hlaska. Zkuste si na tohle namontovat
situaci s vice subnety, ktere jsou _korektne_ nastavene.

	priznam se, ze si nejsem na 100% jisty, jaka situace tohle muze
zpusobit, ale souhlasil bych s Jurajem.

	h.