arplookup x.x.x.x failed.....

Lubomir Majersky lumax at acompoprad.sk
Tue Jan 25 15:40:37 CET 2005

Josef Hrabec wrote:
> ta hlaska se objevi, kdyz se v nejakem subnetu vyskytne pocitac s jinou
> IP, nez jaka je tam definovana (napr. v siti 192.168.1.0/24 nekdo spusti
> stroj s IP 192.168.2.20...), me se tohle take casto objevuje na interface,

Vdaka obom za info.

1.Overoval som si to u housingovej spolocnosti, kde mam server a
povedali mi, ze maju cca 10 subnetov, ktore su na zdielanom
ethernete...
2.Pri tej prilezitosti sa chcem spytat, ci je to standardne,
pretoze som predtym taketo hlasky v logu nezaregistroval.
3.Narychlo som si pozrel man sysctl a sysctl.conf - staci
odpovedajucu hodnotu MIB nastavit v sysctl.conf, aby bola natrvalo?

Vdaka, Lumax