dotaz k users-l@

Lubos Dusany lubos.dusany at seznam.cz
Fri Jan 21 11:05:07 CET 2005

> [...]
>cas nejakou dalsi diskuzi pro novacky, nebylo by lepsi udelat nejakou
>knowledge base (nebo forum), kam by ti zasveceni psali info o tom, proc
>pouzivaji prave tendle imap a ne jiny. Pak clovek, ktery chce instalovat
>server jen koukne a vi, ze touhle cestou uz nekdo sel a ze pohorel,
>zatimco jina cesta vede k cili.
>
>To je mimochodem muj hlavni duvod ptani se v konfere. Je hezke vygooglovat
>nejaky postup, ale kdyz clovek slysi rekace komunity na nejake reseni,
>dojde mu mnoho souvislosti, ktere v tom vygooglovanem prispevku nejsou.

Souhlas, souhlas, tak dalece jsem to ve svem prispevku nerozvadel.
Je googlovani a reseni, ale jinak vypada dotaz typu:
a) jak rozchodit tohle ?
b) jak rozchodit tohle ? zkousel jsem rady z googlovani, tyhle a tyhle a
ty mi nefunguji protoze tohle ..... i pan Lucas o tom ve sve knizce pise :D
Zeptat se neni nic spatneho ale ukazat vsem, co clovek zkousel a jak
pohorel.

Ale to je myslim naprosto znama vec :)